רפואת מחקר - Hebrew
     Medicine
Dentistry
Pharmacy
Veterinary Medicine




and 100 more specializations
  Civil Engineering
Electrical Engineering
Electronic Engineering
Informatics
Business
Management
Economics
Physiotherapy
Please choose a different language         

אוניברסיטת סאפאריק בקושיצה (Kosice)



קושיצה הינה העיר השנייה בגודלה בסלובקיה ושם נמצא שדה התעופה העיקרי של המדינה בו נוחתות וממריאות הרבה מאוד טיסות בינלאומיות מידי יום. קושיצה הינה עיר אוניברסיטאית עם הרבה בתי ספר אקדמיים. האוניברסיטה על שם
Pavol Josef Šafárik  נוסדה ב – 1657 על ידי נזירים המסדר הישועי ונקבעה כאחת החשובות של האזור על ידי הקיסר לאופולד הראשון, קיסר האימפריה הרומית הקדושה בשנת 1660. במהל המאות 17 ו – 18 השפעתה של קידום המדע והרוח המדעית האירופאית הייתה רבה.

בסאפאריק פקולטות רבות וביניהן הגדולה ביותר הינה הפקולטה לרפואה הכוללת בתוכה את המחלקה לרפואת שיניים. בית הספר לרפואה נמצא במרחק של 15 דקות ממרכז העיר הציורי, היכן שניתן להתרשם המזרקה המזמרת המפורסמת.

בית החולים הגדול של העיר הינו בית החולים האוניברסיטאי הזוכה להכרה בינלאומית עבור פעילות המחקר שלו ורופאיו הזוכים להכרה בינלאומית. האוניברסיטה הינה חברה בארגונים בינלאומיים רבים כגון אגודת האוניברסיטאות האירופאית (EUA).

הפקולטה לרפואה

הפקולטה לרפואת שיניים

הפקולטה לרפואה מכשירה רופאים ומנתחים בידע רפואי כללי מורחב, כדי שיהיו מסוגלים לספק טיפול ועזרה רפואיים באופן מקצועי כאשר הם מכוונים לאספקטים המניעתיים של הרפואה. ההדרכה המקצועית הינה מבוססת על הידע העדכני ביותר במדע הרפואה וכמו כן לסטודנטים ניתנת האפשרות להשיג את הרקע המדעי.

הלימוד בשפה זרה והאספקטים המוסריים והאתיים של חינוך בנושא האישיות מועברים לפי הרוח של שבועת היפוקרטס והם כלולים במסגרת הלימודית.

הסטודנטים משיגים ידע ייחודי בנושאים תיאורטיים, טרום קליניים וקליניים באמצעות הרצאות, סמינרים, הכשרה בבית חולים תחת פיקוח, תרגול התמקצעות והתייעצויות.

לפקולטה לרפואה כמה שותפים משמעותיים כגון בית החולים של הפקולטה של שם L. Pasteur בקושיצה ושישה מוסדות רפואיים נוספים, בהם הפקולטה מאמנת את לסטודנטים.

הפן הארגוני: הפקולטה מחולקת ל – 57 מכונים ומחלקות בהם מתבצעת הפעילות המקצועית של הפקולטה.

לסטודנטים רפואה אין צרוך באמצעי תחבורה עבור לימודים הקליניים שלהם, היות ובית החולים של הפקולטה נמצא ליד בניין האוניברסיטה. כמו כן האוניברסיטה מספקת מגורי סטודנטים בעלות של בערך 190 אירו לחודש. שכירת דירה במחיר סביר מאוד הינה גם כן אפשרית.

שכר לימוד שנתי:

רפואה כללית   10500 אירו

רפואת שיניים  11000 אירו


פיקדון ספריה: 500 אירו

תהליך קבלה

המועמדים חייבים לעבור בצורה מספקת את מבחן הכניסה בכימיה וביולוגיה בכתב (מבחנים רק בררתיים [מבחן אמריקאי]).

המועמדים של מבחני הכניסה לשנה האקדמית השוטפת הינם :
-          ביוני

-          באוגוסט

מיקום: מבחני הכניסה יערכו במתקני האוניברסיטה או במתקני הנציג

מבחן כניסה

מבחן הכניסה מורכב מ – 100 שאלות בביולוגיה ו – 100 שאלות בכימיה. לרשות המועמדים שעתיים ו - 30 דקות להשלים את המבחן.




דף זה מכיל מידע על:
האוניברסיטאות לרפואה, האוניברסיטה רפואה, רפואה באוניברסיטה, רפואה מחקר, מחקרים רפואיים, רפואה ללימודים באירופה, רפואה המחקר במחקר אנגלית, ברפואה אירופה, מחקרים רפואיים באירופה,
השכלה רפואית, הספר לרפואה של אוניברסיטת, בית הספר לרפואה, בית הספר לרפואה באירופה, חינוך רפואה, קורסים רפואיים, תואר ברפואה, מוסדות רפואיים, רפואת שיניים המחקר, קורסים באוניברסיטה לרפואה, אוניברסיטת הרפואה העליון, ללמוד רפואה, אוניברסיטה לרפואה, לימודי רפואה, קורסים ברפואה , המכללה לרפואה באוניברסיטה, תואר ברפואה, מוסד להשכלה רפואי, בתי הספר לרפואה טובה, רפואה באוניברסיטה, לימודי הרפואה, תוכניות רפואיות העליון, המכון ללימודי רפואה, אתרי חינוך רפואי, בתי ספר ללימודי רפואה, רפואי, מכון לימודי רפואה בבית ספר לרפואה של